You don’t have to be big. You have to be remarkable

Resepi: Salad Tuna with Olive Oil

Assalamualaikum

Hi everyone... Time Flies. Sunday 26 already. 3 more days to go and March around the corner. Esok da ari Isnin and again aku kena pergi UM Lib to settle keje yg pending last time.Well today, aku rasa senang hati nak sharing resipi Salad Tuna yg sememangnye sedap, enak dan berkhasiat. Sesuai utk makan waktu dinner or breakfast. Btw those yg mmg nk jaga badan tu jgn skip breakfast ok. Lepas tu time lunch lahap macam apa mkn. So hancuss diet plan. Ahaks.. 



Penyediaan Salad Tuna adalah sgt mudah and yg paling penting tak sampai sepuluh minit pun. Yg penting korang kena ada bahan-bahannye la kan. 


Bahan-Bahan
Salad
Tomato
Tuna Canned with Olive Oil ( aku guna cap ayam brand)
Mayonis (optional- but aku tak guna ni la but boleh je if nak)

Cara-Cara
Korang basuh semua sayur mayur tu then kemudian gaulkan dengan Tuna with olive oil tu. And then da siap boleh makan. 


Sangat sedap.. For me aku rasa sedap la.. Tak tahu la takut tekak orang lain rasa lain. One more thing, korang boleh jugak pelbagaikan bahan dlm salad tu as long as tak mematikan nutrien dan segala khasiat dlm sayur tu ok. Sebab tujuan kite makan sayur ni nak segala mineral yg ada dlm sayuran tu. Selamat Mencuba

P/S: Next nak cube Salad lain plak but I'm craving for Salad Kentang tapi tak puyok nk rebus kentang..


0 Comment for "Resepi: Salad Tuna with Olive Oil"

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top