You don’t have to be big. You have to be remarkable

Romance di Kedai Romantika

Assalamualaikum

Sabtu yg amat letih tapi happy. Pagi-pagi lagi da gerak ke Amcorp Mall untuk menunaikan segala janji aku kat Huda utk teman beli baju and kasut. Tapi unfortunately kitaorg sampai awal sgt. Kedai masih banyak belum buka. Abis satu Amcorp aku pusing. So duk melepak depan kedai kraftangan sementara tunggu kedai Hot Value Item bukak.Sebut pasal kraf aku memang suka benda mcm ni tapi apa bleh buat bile da malu nk bertanya sudahnye aku tak tahu apa service kedai tu offer. Yg aku nampak mcm ada org dtg belajar. Ah.. Bodohnye aku.. Skang baru nk menyesal. Tak pe la.. Dtg ngan Lurviey will paksa him tanya. Wahaha..

Lepas kedai da bukak masuk la satu persatu kedai and finally dpt jugak semua brg yg member aku nak. Aku cuci mata je. Then lunch dulu. Still tunggu Lurviey call but tak de jugak. Nk contact tapi apa bleh buat, hp bukan keperluan pun bagi Lurviey. Then aku decide nk pusing lagi Amcorp and masuk la kat Book Excess and my target is True Crime Story, tapi Serial Killer Ensiklopedia mcm tak de je. Aku jumpe novel Jack The Ripper new version tapi mcm ngantuk la tgk tulisan tu. Sapa belajar psycho/counseling mesti akan didedahkan pasal Jack ni.


Before balik aku ajak Huda masuk kedai Romantika. Ceh... Serious aku gile. Murah gile harga brg kat situ. Dlm kedai tu aku pusing 6 kali and finally satu ape pun tak beli.


Si Huda penggemar  warna Merah akhirnye jumpa Teddy Bear warna merah then excited nk grab satu. Tapi next month sebab shopping ari ni almost tiga rat. Jawabnye bulan depan aku dtg teman die lagi.. Tapi teddy bear ni mcm murah sgt plak aku rasa. 


Bekas kat atas ni sgt cantik. 3 for RM15. Murah kan? Suka hati la nk letak apa. Ingat nk beli letak dlm bilik. Leh letak gula, garam kan? Nafsu tahan dari mengeluarkan duit beli brg hari ni sangat tinggi. Like..Like..Like.. 




Barang deco untuk garden, dlm rumah semua ada. Wah.. Gile aku tgk. Nasib duk hostel. Kalau duk rumah aku da beli da jam dinding,frame,pasu bunga and macam-macam la. Those yg suke english style tu leh la dtg sini. Confirm byk barang yg diborong. 

Lepas settle semua jmpe Lurviey. Penat tapi happy.. Btw aku masih tunggu pemenang GA aku dtg menuntut hadiah.. That's why pentingye alert. Or ada yg setuju utk buat cabutan baru? Kalau GA lain yg aku tgk no one dtg claim then will buat cabutan baru? Pendapat korang??


P/S: Esok melepak lagi... :)
4 Comment for "Romance di Kedai Romantika"

hehe sama la kyra.. ;p klau msuk kdai mcm ni,pusing banyak kali tak puas tengok apa yg ada.. hehe last2 mmg tak ada beli apa pun.. huhu

@kira: tu la.. terlalu byk pilihan sampai tak terbeli :) rambang mata

dh inform kt pemenang ke ? kalau still xde respone .. baik buat cabutan baru :p ..

mesti seronok kan... byk barang cantik2 comel2... kalu deno pegi tempat macam tu mesti borong kalau murah... hehe

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top